4 trinn for best mulig oppstart

For å få mest mulig ut av kundeklubben så raskt som mulig, er det viktig å komme i gang på riktig måte. Vi i Diller tilbyr 3 med gratis onboarding, hvilket vil si at vi er tilgjengelige til å hjelpe deg med å få kundeklubben opp og stå på best mulig måte. Kort fortalt følger vi deg på reisen de første månedene, helt til du og dine ansatte blir kjent med alle mulighetene som er til rådighet. På den måten blir kundeklubben lønnsom fra første dag.

Illustrasjonen viser hva som er de beste stegene på reisen mot en vellykket kundeklubb som blomstrer. Vi følger deg på veien!

  • STEG 1

    Opprett
 kundeklubben.
    Diller gir 3 mnd gratis onboarding!
  • STEG 2
    Sørg for å verve nye medlemmer ved hvert salg i butikk eller nettbutikk.
  • STEG 3
    Lag gode kampanjer og aktiviteter for medlemmene (…og ikke bare rabatter).
  • STEG 4
    Analysér kjøpsmønstre og bli kjent med kundene, slik at de får gode grunner til å komme tilbake til butikken eller nettbutikken.
  • … GÅ TIL STEG 2 IGJEN og sørg for å verve flere medlemmer!

 

Les mer om onboarding- og opplæringsprogrammet vårt HER

Se hva andre bedrifter og bransjer gjør

"Vi har sett at det ikke bare er rabatter som tiltrekker seg kunder. For eksempel fungerer det bra når vi sender ut SMS om at nye produkter har kommet fra et av merkene våre. Da øker trafikken til butikken, siden medlemmene gjerne får tidlig produktinformasjon."

Martine Remsøy Romøren

Butikksjef, Annen Etage på Fornebu og Røa

"Den store fordelen med kundeklubben er at det blir enkelt å kommunisere med kundene. Vi ser uendelige muligheter med dette i fremtiden og ser frem til å bruke det mer."

Anders Johan Braaten

Daglig leder i butikkjeden Buster Hund og Katt

"Takket være lojalitetsprogrammet er vi i stand til å betjene flere kunder på kortere tid og oppmuntre de beste kundene til å komme tilbake, igjen og igjen."

Jose Corado

Daglig leder for Cuba Life kaffebar

"Når kunder handler i butikken, spør vi dem om de vil bli medlemmer og fortelle dem at de får gavesjekker etter et visst forbruk, invitasjoner til arrangementer og andre fordeler. Ingen sier nei!"

Heidi Andersen

Butikksjef, Coco Skien