Kunder

Her kan se hva kundene våre forteller om sine erfaringer og resultater ved bruk av Diller. Du kan også filtrere nedenfor for å velge kundecaser med spesifikke integrasjoner.

BAKER BRUN

Det var en gang en baker… Historien om hvordan Baker Brun har fått 32 000 lojale medlemmer

Les mer
HOLZWEILER LINESTORE

«Lojalitetsprogrammer er veldig effektivt for kostbare merker»

Les mer
HAGEGLEDE.NO

Hageglede.no – en nettbutikk i kraftig vekst

Les mer

Med en kundeklubb blir vi mye bedre kjent med kundene, og kan lage relevant innhold for dem. Vi slipper alle mid season-salg og kan heller belønne dem som velger oss over tid.

Tobias TjørstadGeneral Manager, Linestore

TENGESDAL SPORT

«Kundeklubb er den absolutt beste metoden for å få mer salg i butikk»

Les mer
FREDRIK & LOUISA

«Vi ønsket å bygge lojalitet og trekke kundene nærmere til oss»

Les mer
RILO ZOO

«Jeg hadde aldri kjøpt et kassesystem uten mulighet for lojalitetsprogram»

Les mer

Vi ser at snittsalget og marginer er høyere til tross for at vi gir en 10% velkomstrabatt. Man tar jo gjerne med seg litt ekstra i handlevognen for å få mest mulig ut av rabatten.

Jon Grøteig AndersenMarkedssjef i PetXL

BUTIKKJEDEN TEGNE

«Kundeklubben gir mulighet til å kommunisere med kunden også etter at de har forlatt butikken»

Les mer
CUBA LIBRE

Kaffebar fikk en konverteringsfrekvens på 523%

Les mer
FUNKY FROZEN YOGHURT

«Med kundeklubben har vi fått flere faste kunder som handler oftere»

Les mer

Kundene dine vil ha et lojalitetsprogram

Visste du at.... 64% av brukere interessert i kuponger og lojalitetspoeng, og hele 84% er villige til å gi fra seg data mot fordeler (Accenture). Hudpleieselskapet Kiehl’s så at over 73 prosent av de registrerte kundene deres foretok et kjøp som et resultat av å ha mottatt SMS-varsler om produkter 
(Business.com). Kunder som handler gjentatte ganger, handler for opptil 67% mer enn nye kunder (Bplans, 2021)

Bestill demo i dag