Fullt integrert i kassesystemet

Diller® vil være forhåndsinstallert og fullt integrert med
kassasystemet og nettbutikken.

Se medlemsdata og fordeler på kundene dine direkte i kassebildet!

Fullt integrert i kassesystemet

Enkel og sømløs håndtering av kunden i kassen

how-work

1Registrering av telefonnummer

Registrer kundens mobilnummer enkelt ved hvert kjøp i butikken.

how-work

2Kunde blir invitert til lojalitetsprogrammet på SMS

Kunden får SMS og akseptererer betingelser og vilkår (GDPR).

how-work

3Oppretthold kontakten med dine lojale kunder

Hold kundene oppdatert ved å sende SMS, e-post, kampanjer, kuponger m.m

how-work

4Kunden får tilgang til sin egen profilside

Kunden kan logge inn på sin profil for oversikt over tilpassede kuponger og tilbud.

Design det slik du ønsker

Design det slik du ønsker

Lojalitetsprogrammet kan se ut helt som man selv ønsker og iht egen branding.

Tre måter å rekruttere kunder i butikk

Tre måter å rekruttere kunder i butikk

  • Mobilnummer legges til av selgeren i kassen. Kunde mottar invitasjon på SMS.
  • Kunden skanner QR-koden for å få tilgang til digitale kuponger og klippekort.
  • Send kodeord «butikk» til «2401», og nye kunder blir registrert i lojalitetsprogrammet.
Identifisering av kunder i butikk

Identifisering av kunder i butikk

  • QR-kode: QR-koden skannes, og kundens fordeler vises automatisk i kassen. (Kunde kan lagre QR-kode på flere måter og ha tilgang til den på sin egen side).
  • Mobilnummer: Kunden oppgir sitt mobilnummer, og fordelen vises i kassen.
Komplisert og dyrt å få kunder til å returnere til butikken

Komplisert og dyrt å få kunder til å returnere til butikken

  • Tredjeparts informasjonskapsler er borte, noe som gjør det vanskelig og dyrt å gjøre relevant markedsføring.
  • Brukere kan nå velge bort deling av personlige data på sosiale medier som Facebook, Instagram osv.
  • Pandemien eskalerte mer digital forbrukeratferd. Som et resultat er produkter og tjenester mer tilgjengelige og øker konkurransen.
  • Kundedialog er komplisert.
  • Den «usynlige» kunden må bli «synlig» i butikker og nettbutikker. Muligheten til å identifisere hvert kjøp vil bli mer og mer kritisk i fremtiden.
  • Forstå kunder gjennom data; det er behov for personlige løsninger for å drive markedsvekst.
  • Detaljhandel må kjenne og gjenkjenne kundene sine i markedsføringen for å bli valgt som foretrukket forhandler.
  • Strenge personvernlover i EU (GDPR) og i USA. Et behov for å samle inn data gjennom gyldig samtykke.

Dillers forretningsmodell

  • Gratis support
  • POS-strategi – salgs- og partnermodell som gir ekstra inntekt
  • Spennende roadmap for produktet med datadrevet og personlig automatisering av markedsføring

Interessert i å bli en Diller-partner?

Kontakt oss!