Dillers e-handelsblogg

LOJALITETS PLATTFORMER

Hva bør du tenke på når du velger et lojalitetsprogram?

I dagens konkurranseutsatte bedriftsmarked er det viktigere enn noen gang å beholde lojale kunder. En av de mest effektive måtene å gjøre dette på er å implementere

Menu Icon Les mer
LOJALITETS PLATTFORMER

3 måter å øke kundelojalitet på

Å beholde kunder har blitt viktigere enn noen gang siden det er mer kostnadseffektivt enn å skaffe nye kunder. Ifølge inc.com koster det hele 5-10 ganger mer

Menu Icon Les mer
BELØNNINGSSTRATEGI

Hva er den beste belønningsstrategien for bedriften din?

Når du starter et lojalitetsprogram er det viktig å tenke på hva slags fordeler du bør ha. Den bør tilpasses merkevaren din og dine kunders behov og

Menu Icon Les mer
E-HANDEL

5 tips for å legge til mer lojalitet i nettbutikken din

I den svært konkurranseutsatte e-handelsverdenen kan kundelojalitet utgjøre en stor forskjell i suksessen til virksomheten din. Med lojale kunder vil du øke nettbutikkens salg og inntekter ved

Menu Icon Les mer
BELØNNINGSSTRATEGI

Hvordan belønne dine beste kunder med Diller

I dagens svært konkurranseutsatte bedriftsmarked er det ikke lenger nok å tilby produkter eller tjenester av høy kvalitet. Det er like viktig, om ikke mer, å holde

Menu Icon Les mer
INTEGRASJONER

Slik kommer du i gang med Diller Loyalty på Shopify butikken din

Diller Loyalty appen for Shopify er et kraftig verktøy for å øke kundelojalitet og kundebevaring i nettbutikken din. Med Diller kan du se og analysere kundenes interesser

Menu Icon Les mer
E-HANDEL

Slik fungerer Diller Loyalty Shopify appen

Diller Loyalty appen for Shopify er et kraftig verktøy for å hjelpe deg med å bygge sterkere relasjoner med kundene dine, øke kundebevaringen og drive gjentatte kjøp.

Menu Icon Les mer
E-HANDEL

5 gode grunner til å starte et lojalitetsprogram på Shopify butikken din

Det er fem hovedgrunner til hvorfor du bør starte et lojalitetsprogram på nettbutikken din. Faktisk vil vi si at du ikke har råd til å vente, og

Menu Icon Les mer
E-HANDEL

Dillers partnerskap med Shopify: Gjør engangskjøpere om til lojale kunder!

Diller har inngått et samarbeid med Shopify for å levere et fullverdig lojalitetsprogram til Shopify sin e-handelsplattform. Dette partnerskapet tilbyr deg en rimelig lojalitetsplattform for alle Shopify

Menu Icon Les mer
"A terrific app that really helps our business to grow together with our customers. Adds value for both us and the customer, a complete customer journey from the physical to the online store."

BMP Paleet

"Thank you very much for the fantastic follow-up when we launched our loyalty program from Diller. You guys made the whole process painless. Looking forward to seeing what we can achieve together. We really recommend Diller AS to anyone that need a loyalty program on the Shopify platform."

Bolina

"Annonsering må planlegges 2 uker i forkant, men da kan jo kampanjen være helt irrelevant. Vi kan derimot snu oss rundt på et blunk! Vi kan legge ut en kampanje over natten, for Diller hjelper oss med å få det ut med én gang. Dette er helt uvurderlig for oss."

Tone Tengesdal Stavnheim

Tengesdal Sport

"Great app, easy to customize and simple to use. Customer service is outstanding and helpful. The few times we have had any issues, customer support was very responsive and resolved the issues in minutes! Highly Recommend!"

MARK+BRANDY

"Jeg hadde aldri kjøpt et kassesystem uten mulighet for lojalitetsprogram. For meg var det helt vesentlig at det fulgte et godt lojalitetsprogram med i POS."

Maria Quarnström

Eier, Rilo Zoo

"We recently startet using Diller and are very pleased with the app. It is easy and understandable to use, and it has already generated more customers and sales. What is important to mention is that the customer service is outstanding, and we are getting all the help and support we need! Our contact has been patient and so happy to help and guide in out teams-meetings for the set up :)"

Shine

"Great app and customer service! The loyalty features combined with the SMS engine and mail integration towards MailChimp is a winner for me. Thanks to Erik for helping me set everything up!"

Henriks Herre

"Vi er veldig opptatt av kundereisen og har vært på jakt etter et verktøy som kan hjelpe oss med å gi best mulig service til våre kunder. Diller muliggjør dette og er et veldig bra verktøy som er meget godt integrert med Shopify. Vi er helt sikker på at Diller vil bidra til økt kundetilfredsstillelse og kan trygt anbefale Diller. I tillegg til et bra konsept, lever kundeservice opp til sitt eget konsept og gir en strålende veiledning og service."

frimina.com

"Very easy to set up the app. It’s perfect for creating a good-looking loyalty program widget, that is customized to my brand and webshop.   Super friendly and helpful support team! They answer very fast and do everything to help you out.  Great experience so far."

Corado Coffee Roasters

"Med en kundeklubb blir vi mye bedre kjent med kundene og kan lage godt materiell og relevant innhold for dem. Dette er veldig viktig. Vi slipper alle mid season-salg og kan heller belønne dem som velger oss over tid."

Tobias Tjørstad

General Manager, Linestore

"Det var både raskt og enkelt å sette opp lojalitetsprogrammet, og Dillers kundeservice-team er fantastisk. Vi ser frem til å få glede av programmet i tiden fremover, slik at vi kan få enda mer lojale og fornøyde kunder!"

Julia Dyblie

Daglig leder, Milla Web

"Vi ser at snittsalget og marginer er høyere til tross for at vi gir en 10% velkomstrabatt. Man tar jo gjerne med seg litt ekstra i handlevognen for å mest mulig ut av rabatten. Målet er at kundeklubben skal være prikken over i’en for kundene våre, slik at de ønsker å fortsette å handle hos oss."

Jon Grøteig Andersen

Markedssjef i PetXL

"Vi ser gode resultater av lojalitetsprogrammet. De umiddelbare tilbakemeldingene kommer fra ansatte i butikk, som merker at det kommer kunder inn i butikkene bare 5-10 minutter etter at vi sender ut en SMS."

Stine Handley

Administrasjonsleder i Fredrik & Louisa

"Man er jo alltid spent før lansering av et nytt system. Det som umiddelbart kom frem da vi gikk over til en digital kundeklubb, var at det ble svært godt mottatt av butikkene, fordi det er så enkelt i bruk."

Lene Sagenes

Markedsansvarlig, Olivenlunden

"Med kundeklubben har vi fått flere faste kunder som handler oftere. Det betyr godt potensial for mersalg av tilleggsprodukter, og dermed høyere omsetning og bedre marginer. Det er vi veldig godt fornøyde med."

Ida Marie Juliussen

Distriktssjef og markedsansvarlig, Funky Frozen Yogurt

"Vi har sett at det ikke bare er rabatter som tiltrekker seg kunder. For eksempel fungerer det bra når vi sender ut SMS om at nye produkter har kommet fra et av merkene våre. Da øker trafikken til butikken, siden medlemmene gjerne får tidlig produktinformasjon."

Martine Remsøy Romøren

Butikksjef, Lively Home på Fornebu og Røa

"Den store fordelen med kundeklubben er at det blir enkelt å kommunisere med kundene. Vi ser uendelige muligheter med dette i fremtiden og ser frem til å bruke det mer."

Anders Johan Braaten

Daglig leder i butikkjeden Buster Hund og Katt

"Jeg søkte rundt på nettet etter leverandører og fant Diller på den måten. De har alt jeg trenger i et lojalitetsprogram, og for meg var det en ekstra fordel at det er et norsk selskap."

Hans Hvinden

Daglig leder, Hageglede.no

"Når kunder handler i butikken, spør vi dem om de vil bli medlemmer og fortelle dem at de får gavesjekker etter et visst forbruk, invitasjoner til arrangementer og andre fordeler. Ingen sier nei!"

Heidi Andersen

Butikksjef, Coco Skien