Priser

Diller er et kraftig markedsføringsverktøy til en rimelig pris.

  • Fleksible priser
  • Ingen binding
  • Gratis support
  • All funksjonalitet er inkludert fra og med gratis-planen
  • Du betaler kun for antall kunder i medlemsbasen

Vi bruker SMS for å verifisere at nye medlemmer kommer inn med korrekte data. Denne kostnaden er inkludert i prisen på SMB Pro. Det vil si at du kun betaler for medlemmer som er verifiserte og GDPR-godkjente. Du kan enkelt beregne din månedlige abonnementspris nedenfor.

Gratis test!

De første 30 medlemmene er gratis! Du kan prøve den komplette Diller-plattformen idag før du bruker en eneste krone.

  • SMB Pro

    Opptil 30medlemmer
    NOK Gratis/måned

    Snitt: 0,00 kr pr. medlem

  • SMB Pro

    Opptil 300medlemmer
    NOK 549/måned

    Snitt: 1,829 kr pr. medlem

  • SMB Pro

    Opptil 750medlemmer
    NOK 1 136/måned

    Snitt: 1,515 kr pr. medlem

  • SMB Pro

    Opptil 1500medlemmer
    NOK 1 724/måned

    Snitt: 1,150 kr pr. medlem

  • SMB Pro

    Opptil 3000medlemmer
    NOK 2 508/måned

    Snitt: 0,836 kr pr. medlem

  • SMB Pro

    Opptil 6000medlemmer
    NOK 3 292/måned

    Snitt: 0,549 kr pr. medlem

  • SMB Pro

    Opptil 8000medlemmer
    NOK 3 814/måned

    Snitt: 0,477 kr pr. medlem

  • SMB Pro

    Opptil 10000medlemmer
    NOK 4 337/måned

    Snitt: 0,434 kr pr. medlem

  • SMB Pro

    Opptil 25000medlemmer
    NOK 8 256/måned

    Snitt: 0,330 kr pr. medlem

  • SMB Pro

    Opptil 50000+medlemmer
    Enterprise

    Snitt: Spesialpris pr. medlem

SMB Pro

Opptil 30 medlemmer

NOK 1899 /måned

Kom i gang

Lojalitet og belønning

Personalisert dialog

Konfigurasjon

Support og service

Add-ons

Du kan også legge til ekstra moduler i din SMB Pro-pakke

Automatisert SMS-markedsføring
Regelbasert automatisering. Pre-definerte kampanjer skreddersydd til din bransje, basert på kunde- og kjøpsdata.

NOK 199 /mnd Kommer snart!

Automatisert markedsføring på både epost og SMS
Triggerbasert automatisering, hvor du enkelt bygger flyter og kampanjer. Komplett program for avansert automatisering, med integrering til sosiale medier.

Kontakt oss for pris

Kundeinnsikt
Analysemodul. Datavarehus-tilgang for dypere innsikt i kundebasen (krever Snowflake-konto).

NOK 499 /mnd

Rating & Reviews
Diller har full integrasjon mot tredjepartsleverandører.

Kontakt oss for pris

Enterprise

Be om pris

SMB Pro + add-ons og enda litt mer:

  • right-click Automatisert markedsføring
  • right-click Dypere kundeinnsikt
  • right-click Integrasjon til sosiale medier
  • right-click Spesialtilpassede integrasjoner (POS/eCommerce)
  • right-click Rådgivning
  • right-click Dedikert Customer Success-bistand

Ofte stilte spørsmål

Nei, det behøver ikke å koste noe mer enn det du betaler per måned. Vi anbefaler imidlertid at du av og til sender SMS i tillegg til e-poster til medlemmene dine, fordi SMS er en utrolig effektiv responskanal.
SMS-PRISER:
- 64 øre/SMS for opp til 10 000 medlemmer
- 55 øre/SMS for over 10 000 medlemmer

* NB! Hvis du har satt opp bursdagskupong som en fordel, vil det sendes ut SMS på kundenes bursdag, og her vil SMS-kostnad påløpe. Det vil også sendes "glemt passord"-SMS'er dersom kunder trenger å oppdatere passordet sitt.

Alle SMS'er som handler om å onboarde et nytt medlem, dekkes altså av abonnementsprisen, men senere kommunikasjons-SMS'er må du som kunde selv påkoste. Bare spør oss hvis du lurer på noe!

Prøv vår lojalitetskalkulator!

  • kr
  • kr
  • år
  • kr
  •  
  • kr
  • år
  • Question Icon Du kan justere tallene i de HVITE feltene for å tilpasse til din virksomhet. Fyll inn og regne ut! PS For desimaler må du bruke punktum, ikke komma.
  • kr
  • kr
  • år
  • kr
  • %
"Alle mulige tredjepartskanaler blir mindre og mindre effektive, og vi ser at det er nødvendig fremover å eie dialogen med kunder. Jeg er ikke i tvil om at mye av veksten vår skyldes økt lojalitet fra medlemmer."

Kai Gulbrandsen

Adm.dir. i Princess-kjeden

"Kundeklubb-knappen ligger på forsiden i kassen, så alt går automatisk. Medlemmer våre benytter klippekortene og kupongene, fordi det er så enkelt å bruke. Vi ser at vi har høy omsetning på medlemmer."

Evy Ingebrigtsen

Operations and HR Manager, Baker Brun

"Data er det nye gullet. Det er vesentlig at kjøpsinformasjon og kundedata er fundamentet for alle gode kundedialoger. Å ha kontroll på dette, er etter min mening helt avgjørende."

Pål Wibe

Norway's "Mr Retail" Pål Wibe

"A terrific app that really helps our business to grow together with our customers. Adds value for both us and the customer, a complete customer journey from the physical to the online store."

BMP Paleet

"Thank you very much for the fantastic follow-up when we launched our loyalty program from Diller. You guys made the whole process painless. Looking forward to seeing what we can achieve together. We really recommend Diller AS to anyone that need a loyalty program on the Shopify platform."

Bolina

"Annonsering må planlegges 2 uker i forkant, men da kan jo kampanjen være helt irrelevant. Med Diller kan vi derimot snu oss rundt på et blunk! Vi kan legge ut en kampanje over natten, for Diller hjelper oss med å få det ut med én gang. Dette er helt uvurderlig for oss."

Tone Tengesdal Stavnheim

Tengesdal Sport

"Great app, easy to customize and simple to use. Customer service is outstanding and helpful. The few times we have had any issues, customer support was very responsive and resolved the issues in minutes! Highly Recommend!"

MARK+BRANDY

"Jeg hadde aldri kjøpt et kassesystem uten mulighet for lojalitetsprogram. For meg var det helt vesentlig at det fulgte et godt lojalitetsprogram med i POS."

Maria Quarnström

Eier, Rilo Zoo

"We recently startet using Diller and are very pleased with the app. It is easy and understandable to use, and it has already generated more customers and sales. What is important to mention is that the customer service is outstanding, and we are getting all the help and support we need! Our contact has been patient and so happy to help and guide in out teams-meetings for the set up :)"

Shine

"Great app and customer service! The loyalty features combined with the SMS engine and mail integration towards MailChimp is a winner for me. Thanks to Erik for helping me set everything up!"

Henriks Herre

"Vi er veldig opptatt av kundereisen og har vært på jakt etter et verktøy som kan hjelpe oss med å gi best mulig service til våre kunder. Diller muliggjør dette og er et veldig bra verktøy som er meget godt integrert med Shopify. Vi er helt sikker på at Diller vil bidra til økt kundetilfredsstillelse og kan trygt anbefale Diller. I tillegg til et bra konsept, lever kundeservice opp til sitt eget konsept og gir en strålende veiledning og service."

frimina.com

"Very easy to set up the app. It’s perfect for creating a good-looking loyalty program widget, that is customized to my brand and webshop.   Super friendly and helpful support team! They answer very fast and do everything to help you out.  Great experience so far."

Corado Coffee Roasters

"Med en kundeklubb blir vi mye bedre kjent med kundene og kan lage godt materiell og relevant innhold for dem. Dette er veldig viktig. Vi slipper alle mid season-salg og kan heller belønne dem som velger oss over tid."

Tobias Tjørstad

General Manager, Linestore

"Det var både raskt og enkelt å sette opp lojalitetsprogrammet, og Dillers kundeservice-team er fantastisk. Vi ser frem til å få glede av programmet i tiden fremover, slik at vi kan få enda mer lojale og fornøyde kunder!"

Julia Dyblie

Daglig leder, Milla Web

"Vi ser at snittsalget og marginer er høyere til tross for at vi gir en 10% velkomstrabatt. Man tar jo gjerne med seg litt ekstra i handlevognen for å mest mulig ut av rabatten. Målet er at kundeklubben skal være prikken over i’en for kundene våre, slik at de ønsker å fortsette å handle hos oss."

Jon Grøteig Andersen

Markedssjef i PetXL

"Vi ser gode resultater av lojalitetsprogrammet. De umiddelbare tilbakemeldingene kommer fra ansatte i butikk, som merker at det kommer kunder inn i butikkene bare 5-10 minutter etter at vi sender ut en SMS."

Stine Handley

Administrasjonsleder i Fredrik & Louisa

"Man er jo alltid spent før lansering av et nytt system. Det som umiddelbart kom frem da vi gikk over til en digital kundeklubb, var at det ble svært godt mottatt av butikkene, fordi det er så enkelt i bruk."

Lene Sagenes

Markedsansvarlig, Olivenlunden

"Med kundeklubben har vi fått flere faste kunder som handler oftere. Det betyr godt potensial for mersalg av tilleggsprodukter, og dermed høyere omsetning og bedre marginer. Det er vi veldig godt fornøyde med."

Ida Marie Juliussen

Distriktssjef og markedsansvarlig, Funky Frozen Yogurt

"Vi har sett at det ikke bare er rabatter som tiltrekker seg kunder. For eksempel fungerer det bra når vi sender ut SMS om at nye produkter har kommet fra et av merkene våre. Da øker trafikken til butikken, siden medlemmene gjerne får tidlig produktinformasjon."

Martine Remsøy Romøren

Butikksjef, Lively Home på Fornebu og Røa

"Den store fordelen med kundeklubben er at det blir enkelt å kommunisere med kundene. Vi ser uendelige muligheter med dette i fremtiden og ser frem til å bruke det mer."

Anders Johan Braaten

Daglig leder i butikkjeden Buster Hund og Katt

"Jeg søkte rundt på nettet etter leverandører og fant Diller på den måten. De har alt jeg trenger i et lojalitetsprogram, og for meg var det en ekstra fordel at det er et norsk selskap."

Hans Hvinden

Daglig leder, Hageglede.no

"Når kunder handler i butikken, spør vi dem om de vil bli medlemmer og fortelle dem at de får gavesjekker etter et visst forbruk, invitasjoner til arrangementer og andre fordeler. Ingen sier nei!"

Heidi Andersen

Butikksjef, Coco Skien