Priser

Diller er et kraftig markedsføringsverktøy til en rimelig pris.

  • Fleksible priser
  • Ingen binding
  • Gratis support
  • All funksjonalitet er inkludert fra og med gratis-planen*
  • Du betaler kun for antall kunder i medlemsbasen

* Vi bruker SMS for å verifisere at nye medlemmer kommer inn med korrekte data. Denne kostnaden er inkludert i prisen på SMB Pro. Det vil si at du kun betaler for medlemmer som er verifiserte og GDPR-godkjente. Du kan enkelt beregne din månedlige abonnementspris nedenfor.

Gratis test!

De første 30 medlemmene er gratis! Du kan prøve den komplette Diller-plattformen idag før du bruker en eneste krone.

  • SMB Pro

    Opptil 30medlemmer
    NOK Gratis/måned

    Snitt: 0,00 kr pr. medlem

  • SMB Pro

    Opptil 300medlemmer
    NOK 525/måned

    Snitt: 1,75 kr pr. medlem

  • SMB Pro

    Opptil 750medlemmer
    NOK 1 088/måned

    Snitt: 1,25 kr pr. medlem

  • SMB Pro

    Opptil 1500medlemmer
    NOK 1 775/måned

    Snitt: 0,75 kr pr. medlem

  • SMB Pro

    Opptil 3000medlemmer
    NOK 2 775/måned

    Snitt: 0,50 kr pr. medlem

  • SMB Pro

    Opptil 6000medlemmer
    NOK 4 025/måned

    Snitt: 0,25 kr pr. medlem

  • SMB Pro

    Opptil 8000medlemmer
    NOK 4 523/måned

    Snitt: 0,25 kr pr. medlem

  • SMB Pro

    Opptil 10000medlemmer
    NOK 5 025/måned

    Snitt: 0,25 kr pr. medlem

  • SMB Pro

    Opptil 25000medlemmer
    NOK 8 775/måned

    Snitt: 0,25 kr pr. medlem

  • SMB Pro

    Opptil 50000+medlemmer
    Enterprise

    Snitt: 0,20 kr pr. medlem

SMB Pro

Opptil 30 medlemmer

NOK 1899 /måned

Kom i gang

Lojalitet og belønning

Personalisert dialog

Konfigurasjon

Support og service

Add-ons

Du kan også legge til ekstra moduler i din SMB Pro-pakke

Automatisert markedsføring
Pre-definerte kampanjer skreddersydd til din bransje

NOK /mnd Kommer snart!

Kundeinnsikt
Kraftig analysemodul for dypere innsikt i kundebasen

NOK /mnd Kommer snart!

Integrasjon til sosiale medier
Full integrasjon med dine valgte kanaler

NOK /mnd Kommer snart!

Enterprise

Be om pris

SMB Pro + add-ons og enda litt mer:

  • right-click Automatisert markedsføring
  • right-click Dypere kundeinnsikt
  • right-click Integrasjon til sosiale medier
  • right-click Spesialtilpassede integrasjoner (POS/eCommerce)
  • right-click Rådgivning
  • right-click Dedikert Customer Success-bistand

Ofte stilte spørsmål

Nei, det behøver ikke å koste noe mer enn det du betaler per måned*. Vi anbefaler imidlertid at du av og til sender SMS i tillegg til e-poster til medlemmene dine, fordi SMS er en utrolig effektiv responskanal.
SMS-PRISER:
- 69 øre/SMS for opp til 5 000 medlemmer
- 59 øre/SMS for 5-10 000 medlemmer
- 49 øre/SMS for over 10 000 medlemmer

* NB! Hvis du har satt opp bursdagskupong som en fordel, vil det sendes ut SMS på kundenes bursdag, og her vil SMS-kostnad påløpe. Det vil også sendes "glemt passord"-SMS'er dersom kunder trenger å oppdatere passordet sitt.

Alle SMS'er som handler om å onboarde et nytt medlem, dekkes altså av abonnementsprisen, men senere kommunikasjons-SMS'er må du som kunde selv påkoste. Bare spør oss hvis du lurer på noe!

Lojalitetskalkulator

no
  • kr
  • kr
  • år
  • kr
  •  
  • kr
  • år
  • Question Icon Du kan justere tallene i de hvite feltene for å tilpasse til din virksomhet. Fyll inn og regne ut! PS For desimaler må du bruke punktum, ikke komma.
  • kr
  • kr
  • år
  • kr
  • %
"Med kundeklubben har vi fått flere faste kunder som handler oftere. Det betyr godt potensial for mersalg av tilleggsprodukter, og dermed høyere omsetning og bedre marginer. Det er vi veldig godt fornøyde med."

Ida Marie Juliussen

Distriktssjef og markedsansvarlig, Funky Frozen Yogurt

"Vi ser at snittsalget og marginer er høyere til tross for at vi gir en 10% velkomstrabatt. Man tar jo gjerne med seg litt ekstra i handlevognen for å mest mulig ut av rabatten. Målet er at kundeklubben skal være prikken over i’en for kundene våre, slik at de ønsker å fortsette å handle hos oss."

Jon Grøteig Andersen

Markedssjef i PetXL

"Vi ser gode resultater av lojalitetsprogrammet. De umiddelbare tilbakemeldingene kommer fra ansatte i butikk, som merker at det kommer kunder inn i butikkene bare 5-10 minutter etter at vi sender ut en SMS."

Stine Handley

Administrasjonsleder i Fredrik & Louisa

"Man er jo alltid spent før lansering av et nytt system. Det som umiddelbart kom frem da vi gikk over til en digital kundeklubb, var at det ble svært godt mottatt av butikkene, fordi det er så enkelt i bruk."

Lene Sagenes

Markedsansvarlig, Olivenlunden

"Vi har sett at det ikke bare er rabatter som tiltrekker seg kunder. For eksempel fungerer det bra når vi sender ut SMS om at nye produkter har kommet fra et av merkene våre. Da øker trafikken til butikken, siden medlemmene gjerne får tidlig produktinformasjon."

Martine Remsøy Romøren

Butikksjef, Lively Home på Fornebu og Røa

"Den store fordelen med kundeklubben er at det blir enkelt å kommunisere med kundene. Vi ser uendelige muligheter med dette i fremtiden og ser frem til å bruke det mer."

Anders Johan Braaten

Daglig leder i butikkjeden Buster Hund og Katt

"Jeg søkte rundt på nettet etter leverandører og fant Diller på den måten. De har alt jeg trenger i et lojalitetsprogram, og for meg var det en ekstra fordel at det er et norsk selskap."

Hans Hvinden

Daglig leder, Hageglede.no

"Når kunder handler i butikken, spør vi dem om de vil bli medlemmer og fortelle dem at de får gavesjekker etter et visst forbruk, invitasjoner til arrangementer og andre fordeler. Ingen sier nei!"

Heidi Andersen

Butikksjef, Coco Skien