Gratis opplæring i bruk av Diller®

Når du oppretter Diller® kundeklubb, følger det med 3 måneders gratis onboarding og opplæring.Vi hjelper deg i gang med oppsettet og følger deg på veien den første tiden, slik at din bedrift for mest mulig ut av kundeklubben på kortest mulig tid.

Avhengig av hva slags type bedrift det er og hvor mye tid og ressurser dere har til rådighet i startfasen, legger vi opp et løp som passer til din bedrifts profil. Illustrasjonen viser hvordan det kan foregå på tre alternative måter. det er ikke tvil om at alternativ 3 er det beste, men av og til er dagene for travle til å få full utnyttelse av lojalitetsprogrammet fra dag én. Da sørger vi får at dere uansett får en god oppstart! Vi sørger for å få deg godt i gang med kundeklubben og følger deg hele veien. Illustrasjonen viser hvordan vi føler dere opp de 3 første månedene. Dette er gratis og en del av vår service til kunder.

Dere velger selv hvilket løp som passer best

Opprettelse av kundeklubb_Diller_copyright all rights reserved_

Se hva andre bedrifter og bransjer gjør

"Vi har sett at det ikke bare er rabatter som tiltrekker seg kunder. For eksempel fungerer det bra når vi sender ut SMS om at nye produkter har kommet fra et av merkene våre. Da øker trafikken til butikken, siden medlemmene gjerne får tidlig produktinformasjon."

Martine Remsøy Romøren

Butikksjef, Annen Etage på Fornebu og Røa

"Den store fordelen med kundeklubben er at det blir enkelt å kommunisere med kundene. Vi ser uendelige muligheter med dette i fremtiden og ser frem til å bruke det mer."

Anders Johan Braaten

Daglig leder i butikkjeden Buster Hund og Katt

"Takket være lojalitetsprogrammet er vi i stand til å betjene flere kunder på kortere tid og oppmuntre de beste kundene til å komme tilbake, igjen og igjen."

Jose Corado

Daglig leder for Cuba Life kaffebar

"Når kunder handler i butikken, spør vi dem om de vil bli medlemmer og fortelle dem at de får gavesjekker etter et visst forbruk, invitasjoner til arrangementer og andre fordeler. Ingen sier nei!"

Heidi Andersen

Butikksjef, Coco Skien

"Jeg søkte rundt på nettet etter leverandører og fant Diller på den måten. De har alt jeg trenger i et lojalitetsprogram, og for meg var det en ekstra fordel at det er et norsk selskap."

Hans Hvinden

Daglig leder, Hageglede.no