Lojalitetskalkulatoren

Vi har utviklet et kalkulator som gjør at du enkelt kan beregne hvilket potensial lojale kunder har for din bedrift. For hva betyr kundeklubb egentlig for økonomien? Hva skjer når en kunde handler oftere og mer? For eksempel for 100 kroner mer og 2 ganger oftere løpet av ett år – eller er kunde i 6 måneder lengre? Med kalkulatoren regner du enkelt ut hva stamkunder kan bety i økt omsetning. Dette kaller vi Diller-effekten!

Lojalitetskalkulatoren Diller

Klikk på bildet for å komme til kalkulatoren

Husk at det koster det fem til ti ganger mer å få en ny kunde som å holde på den du har (Inc.com). Gjennom kundeklubben sikrer du GDPR-samtykket fra kunden, slik at du kan kjøre kampanjer og aktiviteter som er relevante og interessante for kunden. Da handler de oftere og mer – og effekten av dette kan du regne ut i kalkulatoren.

Se hva andre bedrifter og bransjer gjør

"Vi har sett at det ikke bare er rabatter som tiltrekker seg kunder. For eksempel fungerer det bra når vi sender ut SMS om at nye produkter har kommet fra et av merkene våre. Da øker trafikken til butikken, siden medlemmene gjerne får tidlig produktinformasjon."

Martine Remsøy Romøren

Butikksjef, Annen Etage på Fornebu og Røa

"Den store fordelen med kundeklubben er at det blir enkelt å kommunisere med kundene. Vi ser uendelige muligheter med dette i fremtiden og ser frem til å bruke det mer."

Anders Johan Braaten

Daglig leder i butikkjeden Buster Hund og Katt

"Takket være lojalitetsprogrammet er vi i stand til å betjene flere kunder på kortere tid og oppmuntre de beste kundene til å komme tilbake, igjen og igjen."

Jose Corado

Daglig leder for Cuba Life kaffebar

"Når kunder handler i butikken, spør vi dem om de vil bli medlemmer og fortelle dem at de får gavesjekker etter et visst forbruk, invitasjoner til arrangementer og andre fordeler. Ingen sier nei!"

Heidi Andersen

Butikksjef, Coco Skien