Markedsføring av kundeklubben

Når du først har satt opp en kundeklubb med unike fordeler for medlemmer, er det viktig at så mange som mulig får høre om den og forstå hva som er fordelene ved å bli med i lojalitetsprogrammet ditt. I denne artikkelen vil det gis tips og råd om hvordan du markedsfører klubben din på ulike flater. Denne artikkelen er kun tilgjengelig for våre kunder. KLIKK HER for tilgang.

Glemt brukernavn og passord? Ta kontakt på support@diller.no eller chat.

Vi ser fra kundenen våre at de mest vellykkede kundeklubbene er de som er relativt eksklusive for medlemmene.

Se hva andre bedrifter og bransjer gjør

"Vi har sett at det ikke bare er rabatter som tiltrekker seg kunder. For eksempel fungerer det bra når vi sender ut SMS om at nye produkter har kommet fra et av merkene våre. Da øker trafikken til butikken, siden medlemmene gjerne får tidlig produktinformasjon."

Martine Remsøy Romøren

Butikksjef, Annen Etage på Fornebu og Røa

"Den store fordelen med kundeklubben er at det blir enkelt å kommunisere med kundene. Vi ser uendelige muligheter med dette i fremtiden og ser frem til å bruke det mer."

Anders Johan Braaten

Daglig leder i butikkjeden Buster Hund og Katt

"Takket være lojalitetsprogrammet er vi i stand til å betjene flere kunder på kortere tid og oppmuntre de beste kundene til å komme tilbake, igjen og igjen."

Jose Corado

Daglig leder for Cuba Life kaffebar

"Når kunder handler i butikken, spør vi dem om de vil bli medlemmer og fortelle dem at de får gavesjekker etter et visst forbruk, invitasjoner til arrangementer og andre fordeler. Ingen sier nei!"

Heidi Andersen

Butikksjef, Coco Skien