Med et lojalitetsprogram eier du markedskanalen din og har full kontroll på markedsføring, kommunikasjon og kunde- og kjøpsdata.
Hvordan gjøre den “usynlige” kunden “synlig”?
Strengere personvernlovgivning og kunder som ikke lenger kan spores på Facebook eller i andre medier, gjør målrettet markedsføring både vanskelig og dyrt.
Gjør den «usynlige» kunden «synlig» med et godt lojalitetsprogram
I dag kan en kunde gå inn og ut av butikken og være helt «usynlig». Sånn behøver det ikke å være, og de flinkeste bedriftene kommer heller ikke til å la det skje fremover. Ved å samle inn egne kundedata i egne markedskanaler på en måte som kundene både godkjenner og liker, kan man i praksis unngå hele problemet. En «usynlig» kunde blir «synlig», én som du kjenner og kan ha dialog med.
Er det virkelig så enkelt? Ja, faktisk.
Diller er integrert med en rekke kassasystemer og nettbutikker, hvilket betyr at du allerede har et fiks ferdig lojalitetsprogram som er fullintegrert i kassen eller nettbutikken. Ved å verve medlemmer til kundeklubben, får du automatisk GDPR-samtykke og kan starte kundedialogen i din egen markedskanal – en lojalitetsplattform som du eier. Du samler hele tiden inn nye kundedata og kan skreddersy kommunikasjonen. Du trenger ikke lenger dyr markedsføring på Google, Facebook eller Instagram.
Start i dag og bygg for fremtiden
Diller gjør det mye enklere og billigere å få kundene tilbake i butikken, slik at de handler oftere og mer. Varene går raskere ut av hylla, samtidig som at du samler inn data og får uvurderlig innsikt i hva kundene dine ønsker seg i dag, i morgen og dagen etter. Det gjelder bare å komme i gang!