Integrasjon med kassen og nettbutikken
Diller® lojalitetsprogram er integrert i kassen og med ulike eCommerce-leverandører.
Utfordringen for store deler av norsk detaljhandel er at de har ikke oversikt over hvem kundene deres er. Butikken kan være full av kunder, men man vet ikke hvem kundene er, hva de kjøper eller hvordan de gjør normalt handler. Amazon, som er de beste på kundeprogram og data-analyse, har ikke dette problemet. Betydning av kundedata og evnen til å bruke den i kommunikasjonsaktiviteter kommer til å bli helt avgjørende for konkurranseevnen.
Hvordan kan dere rigge dere for å være med å konkurrere om kundene?
- Det er vesentlig å utvikle gode kundeprogrammer ved å fange opp og bruke kjøpsdata og informasjon.
- Du kan forme et program med de fordeler og den personaliserte kundedialogen som er mest relevant for dine medlemmer.
- Ved å ta i bruk Diller i kassen, vil kassen fremstå som butikkens eller kjedens salgsverktøy hvor du får din egne CRM- og marketingløsning.
- Kassen vil med Diller-integrasjon være en viktig ressurs som muliggjør innsamling av alle kjøpsdata fra kundene på ett sted – fra både butikken og nettbutikken.
- Bruk én av dine viktigste ressurser i butikken – medarbeiderne – til å verve kunder til kundeprogrammet, slik at du kan begynne å kommunisere direkte og relevant med dem.
Trykk her for å se hvilke løsninger Diller® er integrert med.