Nyheter & kundecaser

KUNDECASE

«Kundeklubben gir mulighet til å kommunisere med kunden også etter at de har forlatt butikken»

Butikkjeden Tegne ble grunnlagt for 100 år siden, med butikken Christ. Engebretsen & Søn i Pilestredet 27 i Oslo. De startet som en fargehandel med en liten

Menu Icon Les mer
KUNDECASE

«Vi vil være top of mind!»

Linestore er Holzweilers multi-brand flaggskip på Fornebu S utenfor Oslo. Snøhetta har stått for designet av den eksklusive, 450 m² store butikken, som tidligere var Holzweiler multi

Menu Icon Les mer
MEDIA

Markedsføring for å hjelpe de mindre aktørene i kampen mot de store kjedene

Flott artikkel i Shifter om Diller den 15. september 2022. Journalist Vilde Mebust Erichsen i Shifter intervjuet CEO Jan Høgetveit om tankene bak utviklingen av lojalitetsplattformen Diller, samt

Menu Icon Les mer
HVORFOR KUNDEKLUBB?

Hvordan Diller gjør moderne markedsføringsteknologi tilgjengelig for alle

God markedsføringsteknologi kan være en av de største ressursene for en bedrift, men ofte brukes slike verktøy bare av de større aktørene. Verktøyene som er tilgjengelige er

Menu Icon Les mer
HVORFOR KUNDEKLUBB?

KPMG med ny analyse av fremtiden for retail

Vi i Diller ønsker å videreformidle en god artikkel i Retailmagasinet fra 10/6-22, skrevet av Nils Vanebo. Saken omhandler de store endringene retail-bransjen står ovenfor og hva

Menu Icon Les mer
HVORFOR KUNDEKLUBB?

Kundene våre anbefaler Diller :)

Vi er veldig stolte av at våre kunder er fornøyde, og i den grad at de legger igjen anmeldelser og ikke nøler med å anbefale oss til

Menu Icon Les mer
HVORFOR KUNDEKLUBB?

Hvordan gjøre den «usynlige» kunden «synlig»?

Strengere personvernlovgivning og kunder som ikke lenger kan spores på Facebook eller i andre medier, gjør målrettet markedsføring både vanskelig og dyrt. Gjør den «usynlige» kunden «synlig»

Menu Icon Les mer
KUNDECASE

«Med kundeklubben har vi fått flere faste kunder som handler oftere»

Funky Frozen Yogurt er en landsomfattende is-kjede med 22 butikker i kjøpesentre over hele Norge. Den første butikken ble åpnet på Sandvika Storsenter i 2013. Vi i

Menu Icon Les mer
KUNDECASE

«Med Diller følte vi oss svært godt ivaretatt»

Olivenlunden 1830 er en gastronomisk spesialforretning for olivenolje, balsamico og kulinariske produkter fra Middelhavet. Det er en landsdekkende kjede med 13 butikker i Norge. Vi i Diller intervjuet

Menu Icon Les mer
"Med en kundeklubb blir vi mye bedre kjent med kundene og kan lage godt materiell og relevant innhold for dem. Dette er veldig viktig. Vi slipper alle mid season-salg og kan heller belønne dem som velger oss over tid."

Tobias Tjørstad

General Manager, Linestore

"Det var både raskt og enkelt å sette opp lojalitetsprogrammet, og Dillers kundeservice-team er fantastisk. Vi ser frem til å få glede av programmet i tiden fremover, slik at vi kan få enda mer lojale og fornøyde kunder!"

Julia Dyblie

Daglig leder, Milla Web

"Vi ser at snittsalget og marginer er høyere til tross for at vi gir en 10% velkomstrabatt. Man tar jo gjerne med seg litt ekstra i handlevognen for å mest mulig ut av rabatten. Målet er at kundeklubben skal være prikken over i’en for kundene våre, slik at de ønsker å fortsette å handle hos oss."

Jon Grøteig Andersen

Markedssjef i PetXL

"Vi ser gode resultater av lojalitetsprogrammet. De umiddelbare tilbakemeldingene kommer fra ansatte i butikk, som merker at det kommer kunder inn i butikkene bare 5-10 minutter etter at vi sender ut en SMS."

Stine Handley

Administrasjonsleder i Fredrik & Louisa

"Man er jo alltid spent før lansering av et nytt system. Det som umiddelbart kom frem da vi gikk over til en digital kundeklubb, var at det ble svært godt mottatt av butikkene, fordi det er så enkelt i bruk."

Lene Sagenes

Markedsansvarlig, Olivenlunden

"Med kundeklubben har vi fått flere faste kunder som handler oftere. Det betyr godt potensial for mersalg av tilleggsprodukter, og dermed høyere omsetning og bedre marginer. Det er vi veldig godt fornøyde med."

Ida Marie Juliussen

Distriktssjef og markedsansvarlig, Funky Frozen Yogurt

"Vi har sett at det ikke bare er rabatter som tiltrekker seg kunder. For eksempel fungerer det bra når vi sender ut SMS om at nye produkter har kommet fra et av merkene våre. Da øker trafikken til butikken, siden medlemmene gjerne får tidlig produktinformasjon."

Martine Remsøy Romøren

Butikksjef, Lively Home på Fornebu og Røa

"Den store fordelen med kundeklubben er at det blir enkelt å kommunisere med kundene. Vi ser uendelige muligheter med dette i fremtiden og ser frem til å bruke det mer."

Anders Johan Braaten

Daglig leder i butikkjeden Buster Hund og Katt

"Jeg søkte rundt på nettet etter leverandører og fant Diller på den måten. De har alt jeg trenger i et lojalitetsprogram, og for meg var det en ekstra fordel at det er et norsk selskap."

Hans Hvinden

Daglig leder, Hageglede.no

"Når kunder handler i butikken, spør vi dem om de vil bli medlemmer og fortelle dem at de får gavesjekker etter et visst forbruk, invitasjoner til arrangementer og andre fordeler. Ingen sier nei!"

Heidi Andersen

Butikksjef, Coco Skien