KUNDECASE
«Vi liker at vi kan tilpasse kampanjene akkurat slik som vi ønsker»
Coco er en eksklusiv klesbutikk i Skien som har fokus på skandinavisk mote og design. Vi i Diller intervjuet butikksjef Heidi Andresen for å høre om hennes erfaringer

Coco er en eksklusiv klesbutikk i Skien som har fokus på skandinavisk mote og design. Vi i Diller intervjuet butikksjef Heidi Andresen for å høre om hennes erfaringer
Vi har utviklet en kalkulator som gjør at du enkelt kan beregne hvilket potensial lojale kunder har for din bedrift. For hva betyr kundeklubb egentlig for økonomien?
Annen Etage er en norsk interiør- og klesbutikkjede med 5 butikker i Oslo-området samt nettbutikk. Vi i Diller intervjuet butikksjef Martine Remsøy Romøren for butikkene på Fornebu
Personvern-bekymringer har ført til at Google stenger av for såkalte tredjeparts-cookies, som er informasjonskapsler som sporer vår alles trafikk på internett. Google skal ikke lenger selge annonser
Buster Hund og Katt er en norsk butikkjede med 8 butikker på østlandsområdet og nettbutikk. Vi i Diller intervjuet daglig leder Anders Johan Braaten om kjedens erfaringer
Det er tre hovedgrunner til du bør starte et lojalitetsprogram. Vi vil faktisk påstå at du ikke råd til å vente, og at du bør sette i
Diller er et ungt selskap etablert i 2016 som tilgjengeliggjør en effektiv og rimelig lojalitetsplattform med personalisert kundedialog for SMB-bedrifter i Norge og globalt. Vi søker etter
Lojalitetsplattformen Diller® hjelper små og mellomstore bedrifter til å øke sin konkurransekraft ved å få kundene til å handle oftere og mer. Men hva betyr egentlig dette i
Ønsker du å bli en forhandler av Diller® eller å integrere vår lojalitetsplattform i din løsning? Vi har en strategi om å vokse sammen med gode partnere
Stadig flere butikker og kjeder tar i bruk kundeklubber og andre fordelsprogrammer. Det er flere gode grunner til det. Slike løsninger bidrar blant annet til økt salg
For å beregne konverteringsfrekvensen på 523% sammenlignet vi antall kunder med antall påfølgende besøk. Med andre ord, i gjennomsnitt har hver kunde som registrerte seg tilbake til