Nyheter & kundecaser

KUNDECASE

Hageglede.no – en nettbutikk i kraftig vekst

Hageglede.no er en norsk nettbutikk med tradisjoner helt tilbake til 1895, da det under navnet «Brumunddal Frø» var ett av landets eldste postordrefirma. I 2017 ble Hageglede.no lansert i

Menu Icon Les mer
HVORFOR KUNDEKLUBB?

Nyhet: Lojalitetskalkulatoren

Vi har utviklet en kalkulator som gjør at du enkelt kan beregne hvilket potensial lojale kunder har for din bedrift. For hva betyr kundeklubb egentlig for økonomien?

Menu Icon Les mer
KUNDECASE

«Det var viktig for oss at Diller er fullt integrert i kassen»

Annen Etage er en norsk interiør- og klesbutikkjede med 5 butikker i Oslo-området samt nettbutikk. Vi i Diller intervjuet butikksjef Martine Remsøy Romøren for butikkene på Fornebu

Menu Icon Les mer
HVORFOR KUNDEKLUBB?

Simon Sinek Inc. om kundelojalitet

Loyalty is not a program to be administered. Loyalty is a feeling. There is a difference between repeat business and loyalty. Repeat business simply means that someone

Menu Icon Les mer
FOKUS: RETAIL

Hva betyr det at Google skrur av cookies?

Personvern-bekymringer har ført til at Google stenger av for såkalte tredjeparts-cookies, som er informasjonskapsler som sporer vår alles trafikk på internett. Google skal ikke lenger selge annonser

Menu Icon Les mer
KUNDECASE

Buster-kjedens erfaringer med lansering av kundeklubb

Buster Hund og Katt er en norsk butikkjede med 8 butikker på østlandsområdet og nettbutikk. Vi i Diller intervjuet daglig leder Anders Johan Braaten om kjedens erfaringer

Menu Icon Les mer
KUNDECASE

«Vi liker at vi kan tilpasse kampanjene akkurat slik som vi ønsker»

Coco er en eksklusiv klesbutikk i Skien som har fokus på skandinavisk mote og design. Vi i Diller intervjuet butikksjef Heidi Andresen for å høre om hennes erfaringer

Menu Icon Les mer
FOKUS: RETAIL

3 viktige grunner til at du bør investere i en kundeklubb

Det er tre hovedgrunner til du bør starte et lojalitetsprogram. Vi vil faktisk påstå at du ikke råd til å vente, og at du bør sette i

Menu Icon Les mer
STILLING LEDIG

Diller vokser! Vi trenger en ny PHP-utvikler / løsningsarkitekt

Diller er et ungt selskap etablert i 2016 som tilgjengeliggjør en effektiv og rimelig lojalitetsplattform med personalisert kundedialog for SMB-bedrifter i Norge og globalt. Vi søker etter

Menu Icon Les mer
FOKUS: RETAIL

Diller-effekten // selg oftere og mer

Lojalitetsplattformen Diller® hjelper små og mellomstore bedrifter til å øke sin konkurransekraft ved å få kundene til å handle oftere og mer. Men hva betyr egentlig dette i

Menu Icon Les mer
PARTNERE

Partnerskap med Diller

Ønsker du å bli en forhandler av Diller® eller å integrere vår lojalitetsplattform i din løsning? Vi har en strategi om å vokse sammen med gode partnere

Menu Icon Les mer
FOKUS: RETAIL

Tips og råd for deg som driver butikk

Stadig flere butikker og kjeder tar i bruk kundeklubber og andre fordelsprogrammer. Det er flere gode grunner til det. Slike løsninger bidrar blant annet til økt salg

Menu Icon Les mer
KUNDECASE

Lojalitetsprogrammet resulterte i en konverteringsfrekvens på 523% for lokal kaffebar

For å beregne konverteringsfrekvensen på 523% sammenlignet vi antall kunder med antall påfølgende besøk. Med andre ord, i gjennomsnitt har hver kunde som registrerte seg tilbake til

Menu Icon Les mer
"Vi har sett at det ikke bare er rabatter som tiltrekker seg kunder. For eksempel fungerer det bra når vi sender ut SMS om at nye produkter har kommet fra et av merkene våre. Da øker trafikken til butikken, siden medlemmene gjerne får tidlig produktinformasjon."

Martine Remsøy Romøren

Butikksjef, Annen Etage på Fornebu og Røa

"Den store fordelen med kundeklubben er at det blir enkelt å kommunisere med kundene. Vi ser uendelige muligheter med dette i fremtiden og ser frem til å bruke det mer."

Anders Johan Braaten

Daglig leder i butikkjeden Buster Hund og Katt

"Takket være lojalitetsprogrammet er vi i stand til å betjene flere kunder på kortere tid og oppmuntre de beste kundene til å komme tilbake, igjen og igjen."

Jose Corado

Daglig leder for Cuba Life kaffebar

"Når kunder handler i butikken, spør vi dem om de vil bli medlemmer og fortelle dem at de får gavesjekker etter et visst forbruk, invitasjoner til arrangementer og andre fordeler. Ingen sier nei!"

Heidi Andersen

Butikksjef, Coco Skien

"Jeg søkte rundt på nettet etter leverandører og fant Diller på den måten. De har alt jeg trenger i et lojalitetsprogram, og for meg var det en ekstra fordel at det er et norsk selskap."

Hans Hvinden

Daglig leder, Hageglede.no