Med økte nettilbud, hvordan sikrer du at kunden velger akkurat din butikk? Du er nødt til å få en genuin forbindelse med kundene dine.
For å gjøre butikken din robust mot konkurrenter, må du fokusere på å gjøre den «usynlige» kunden «synlig», både i butikk og på nett.
Hvordan gjøre nettbutikken mer robust mot konkurrenter
Hvordan kan du tiltrekke deg nye kunder og få dem til å komme tilbake? De fleste bedriftseiere og ledere har en god forståelse av problemet, men få gjør det som trengs.
For å trekke kundene tilbake til butikken for å handle igjen, må du kjenne kundene dine – virkelig kjenne dem. Uten datadrevet innsikt i kundenes kjøpemønstre og deres oppførsel og preferanser, er det vanskelig å forstå hvem kundene er.
Det er enda vanskeligere å vite hva de vil ha – og nesten umulig å lage markeds- og salgskampanjer som faktisk fungerer, uten å bruke en formue på markedsføring.
Det er ikke lenger nok å kjøre tilbud og kampanjer for å få kunder til å møte opp i butikken din. Ved å implementere Dillers lojalitetsplattform i butikken og nettbutikken, vil du øke kundelojalitet. Diller er et omfattende markedsføringsverktøy som fanger opp kundedata, slik at du kan sende relevante kommunikasjon og automatiserte kampanjer som maksimerer salget.
Med Diller vil bedriften din eie kundens data og ha et kraftig verktøy som vet nøyaktig hvordan man trigger en kunde til å komme tilbake igjen, og igjen. Å eie kundens data betyr også at du har din egen markedsføringskanal, som du har kontroll på.
Dette lar deg engasjere nye kunder med velkomstkuponger, bursdagskuponger, bonuskort, invitasjoner til medlemsarrangementer eller du kan sende personlige produktanbefalinger basert på tidligere kjøp direkte til medlemsbasen din via SMS eller e-post.
Kundedata er gullgruven for å øke konkurranseevnen og få kundene til å komme tilbake til butikken eller nettbutikken. Ønsker du å gjøre flere kunder til lojale fans? Book en demo her!