Diller illustration copyright all rights reserved 2020 lr

Lojalitetsplattformen Diller® gjør at enkeltstående salg kan konverteres til repeterende salg og bedre kundedialog. Dette gir økt levetidsverdi, økt omsetning og høyere fortjeneste. Diller® er skreddersydd for små og mellomstore butikker/kjeder og er integrert med kassen og nettbutikken. Enkelt og greit!

Partnerskap med Diller

Ønsker du å bli en forhandler av Diller® eller å integrere vår lojalitetsplattform i din løsning? Vi har en strategi om å vokse sammen med gode partnere og er alltid interessert i dialog om relevante samarbeidsmuligheter. Ta gjerne kontakt!

Detaljhandelen gjennomgår store endringer, blant annet på grunn av økt digitalisering og e-handel. Teknologiske endringer griper inn i hele verdikjeden og utfordrer eksisterende forretningsmodeller, som følge av mer effektive logistikkstrukturer og nye muligheter til å kommunisere med kundene.

Lojalitetsplattformen Diller hjelper små og mellomstore bedrifter som vil konvertere fra opptjente salg, til repeterende kunder som gir økt levetidsverdi og økt salg.

Diller er i sterk vekst og har et bredt forhandlernett rundt om i Norges land. Vår lojalitetsplattform er i dag integrert med Norges største kasseleverandør og verdens største eCommerce-plattform.

Ta kontakt med oss dersom du kunne tenke deg en prat om samarbeidsmuligheter.

Interessert i et partnerskap med Diller?

Kontakt oss
"Vi har sett at det ikke bare er rabatter som tiltrekker seg kunder. For eksempel fungerer det bra når vi sender ut SMS om at nye produkter har kommet fra et av merkene våre. Da øker trafikken til butikken, siden medlemmene gjerne får tidlig produktinformasjon."

Martine Remsøy Romøren

Butikksjef, Annen Etage på Fornebu og Røa

"Den store fordelen med kundeklubben er at det blir enkelt å kommunisere med kundene. Vi ser uendelige muligheter med dette i fremtiden og ser frem til å bruke det mer."

Anders Johan Braaten

Daglig leder i butikkjeden Buster Hund og Katt

"Takket være lojalitetsprogrammet er vi i stand til å betjene flere kunder på kortere tid og oppmuntre de beste kundene til å komme tilbake, igjen og igjen."

Jose Corado

Daglig leder for Cuba Life kaffebar

"Når kunder handler i butikken, spør vi dem om de vil bli medlemmer og fortelle dem at de får gavesjekker etter et visst forbruk, invitasjoner til arrangementer og andre fordeler. Ingen sier nei!"

Heidi Andersen

Butikksjef, Coco Skien