Se hvem dine viktigste og beste kunder er, og bruk denne informasjonen til å gjøre flere aktiviteter som øker salg og lojalitet blant kundene dine.
Hvordan belønne dine beste kunder med Diller
I dagens svært konkurranseutsatte bedriftsmarked er det ikke lenger nok å tilby produkter eller tjenester av høy kvalitet. Det er like viktig, om ikke mer, å holde kundene fornøyde gjennom en god handleopplevelse og gjennom god kundeservice. Med et godt lojalitetsprogram kan du belønne dine lojale kunder, samtidig som du øker sannsynligheten for at de fortsetter å handle hos deg – som igjen vil øke butikkens inntekter og omsetning.
I dette blogginnlegget vil vi forklare hvordan du kan bruke Diller til å belønne dine beste kunder på mindre enn 3 minutter.
Diller-dashbordet
Med Diller og en GDPR-kompatibel registrering for dine medlemmer, har du tilgang til en stor mengde relevant informasjon om dine kunder, deres interesser og kjøpshistorikk. Denne informasjonen og mer er tilgjengelig på vårt dashboard, hvor du også vil kunne se resultatene av markedsaktivitetene dine.
Se hvem dine viktigste og beste kunder er, og bruk denne informasjonen til å gjøre flere aktiviteter som øker salg og lojalitet blant kundene dine.
En garnbutikk sendte en SMS-kampanje til de 20 beste kundene sine, som hadde handlet for mest. Av disse kundene brukte 50% kupongen de mottok, noe som resulterte i inntekter på 11 786 kr. Dette demonstrerer effektiviteten av markedsføring til dine beste kunder.
Lag en effektiv SMS-kampanje til dine beste kunder på få minutter
En av rapportene som er tilgjengelige på Diller-dashbordet er en oversikt over dine topp 10 mest lojale kunder (de som har handlet mest hos deg). Vi har gjort det praktisk for butikkeiere å rette sine markedsføringstiltak mot disse kundene ved å introdusere en “Opprett kampanje”-knapp i denne rapporten. Denne funksjonen lar deg enkelt opprette og sende en SMS-kampanje til disse kundene på få minutter!
Totalt sett gjør Diller det enkelt for deg å lage effektive SMS-kampanjer som kan bidra til å drive kundeengasjement og lojalitet.