Dillers SLA-modell for kundestøtte og markedsføringsbistand
- Vi i Diller er dedikerte til å gi våre kunder svært god kundeservice til enhver tid. Vi har gratis onboarding til alle kunder og 3 mnd gratis support.
- Etter 3 mnd gir vi fremdeles support helt gratis, men dersom du ønsker «fast track» til våre supportmedarbeidere, har vi muligheten til å være ekstra tilgjengelige.
- Trenger du ekstra hjelp til å forbedre nettsiden, sette opp epostutsendinger, lage rapporter og annet, hjelper vi gjerne til! Vi har satt lave timepriser i god Diller-stil, men litt må vi ha 🙂
SLA-modell for kundestøtte
Priser for markedsføringsbistand
Og så det med liten skrift:
- POS-support skal leveres gjennom din kasseleverandør.
- For bistand utover inkluderte tjenester, ta kontakt for egne priser.
- Alle får gratis tilgang til FAQ og vår online veiledning.
- * Støtte til Mailchimp, Klaviyo, Woocomerce, PowerBi: Det er ikke Diller som har ansvaret for å få løst problemer med tredjepartsintegrasjoner, siden saker i utgangspunktet skal løses via de som leverer tjenesten.
- * Støtte til MarketingPlatform koster 690/time når det er Diller Support som bistår, men øker til 1790 kr/time dersom MarketingPlatforms support-team involveres.