Med identifisering via bankkort, blir det enda enklere for alle. Ingenting å huske på, ingenting som kan bli glemt – alt går av seg selv. Det blir sømløst og lett for kundene, og alt virker proft og enkelt. Det ser vi frem til.
Administrerende direktør Kai Gulbrandsen i Princess-kjeden
Vi introduserer “Tap to Id and Pay”
Vi i Diller har kontinuerlig fokus på at kundeopplevelsen for medlemmer av lojalitetsprogrammet skal bli bedre, samt at det skal være så enkelt som mulig for butikkansatte å håndtere kundeklubben i kassen. Derfor jobber vi aktivt med partnere innenfor betalingsløsninger og bank for å gjøre Diller enda enklere å bruke.
Med “Tap to Id” trenger man ikke lenger å be om mobilnummeret til kunden, siden dette går automatisk i det man tapper bankkortet sitt mot bankterminalen. “Tap to Id and Pay” betyr at alt går i én transakasjon – og enklere blir det ikke!
De butikkansatte får automatisk opp kunders medlemsstatus, fordeler, kuponger eller bonusnivåer i kassen og kan spørre om de ønsker å benytte seg av fordelene sine.
Diller har full integrasjon med POS, slik at alt fungerer sømløst mellom terminal, kassesystem og lojalitetsprogram.