Jan Høgetveit og Are Solberg Forte Digital

Vi ser virkelig frem til å samarbeide med teamet hos Forte Digital, som har opparbeidet seg spisskompetanse innenfor datadrevet markedsføring over lang tid. Nøkkelen til god kundedialog og gjenkjøp, er bruk av kunde- og kjøpsdata for personlig tilpasset kommunikasjon i en egeneide markedsføringskanaler.

Jan Høgetveit, CEO i Diller

Diller blir partner med Forte Digital

21. oktober 2024 – Forte Digital skal fremover å levere alle relevante tjenester knyttet til Dillers lojalitetsplattform. Målet er å bygge lønnsomme lojalitetsprogrammer og datadrevet, personalisert kommunikasjon for virksomheter innen detaljhandel (retail) på en enkel og rimelig måte. Her kan du lese mer om samarbeidet.

Diller gjør det enkelt å komme i gang rask, også for SMB. Løsningen er skybasert og det er standardintegrasjoner med de vanligste kassasystemene (PoS) og netthandelsløsningene. Løsningene har funksjonalitet som dekker de vanligste behovene knyttet til lojalitetsprogram.

Director of MarTech i Forte Digital, Are Solberg

Satsningen på Diller er en viktig del av Forte Digital sin satsning på kundereiser, lojalitetsprogrammer og personalisert kommunikasjon. Satsingen er et naturlig tilskudd det Forte Digital allerede leverer av tjenester.

Arild Horsberg, Personalization Evangelist & partner i Forte Optimize

Jan Høgetveit og Are Solberg-3

 

Har du noen spørsmål? Vi vil gjerne høre fra deg.

Kontakt oss
"Alle mulige tredjepartskanaler blir mindre og mindre effektive, og vi ser at det er nødvendig fremover å eie dialogen med kunder. Jeg er ikke i tvil om at mye av veksten vår skyldes økt lojalitet fra medlemmer."

Kai Gulbrandsen

Adm.dir. i Princess-kjeden