Vårt partnerskap med Diller handler om å hjelpe retailere med å skape mer meningsfulle forbindelser med kundene sine. Ved å kombinere LS Centrals kraftige POS med Dillers avanserte lojalitetsfunksjoner, gir vi varehandelen muligheten til å levere mer personlige kundeopplevelser som driver både engasjement og vekst.
– Sigurdur Ari Sigurjonsson, Vice President of Strategic Accounts hos LS Retail
LS Retail og Diller inngår partnerskap for å øke lønnsomheten i detaljhandelen
30. september 2025 – Diller inngår partnerskap med LS Retail, en verdensledende leverandør av helhetlige programvareløsninger. Denne nye integrasjonen gjør det mulig for LS Retail-kunder å sømløst koble LS Central med Diller-plattformen og få tilgang til avanserte lojalitetsfunksjoner.
LS Central: Leverer innovasjon til retailere over hele verden
LS Central er den modulbaserte plattformen for detaljhandel fra LS Retail, som tilbyr kraftige, bransjespesifikke funksjoner med høy fleksibilitet. LS Central kan brukes på toppen av Microsoft Dynamics 365 Business Central, eller som en integrasjon til andre ERP- og hovedkontorsystemer. Programvaren gir bedrifter mulighet til å samle salg, lager, kundelojalitet, rapportering, analyse, booking, økonomi og mye mer i ett system, samtidig som det blir enklere å utvide etter hvert som virksomheten utvikler seg. Hver dag brukes LS Retails programvare i mer enn 100 000 butikker, restauranter, hoteller, bensinstasjoner og apotek i 157 land.
Diller: Hjelper Retail med å gjøre engangskunder til lojale kunder
Diller tilbyr en inntektsøkende, rimelig og datadrevet lojalitetsplattform for personlig og automatisert kundedialog. Plattformen gir detaljister tilgang til verdifull kundedata, analyse og markedsføringsautomatisering som bidrar til å skape en lojalitetsopplevelse tilpasset hver enkelt kundes preferanser og kjøpsvaner. Diller avdekker hemmeligheten bak et vellykket lojalitetskonsept: Identifisering, tilgang til kjøpsdata og datadrevet kommunikasjon med kundene i detaljistens egne markedsføringskanaler.
Styrker kundetilknytningen gjennom smartere personalisering
Ved å koble sammen LS Central og Diller, får detaljister verktøyene de trenger for å øke handlekurven og oppmuntre til gjentatte kjøp. Siden plattformen integreres sømløst med LS Central, får butikker tilgang til hele bredden av Dillers lojalitetsfunksjonalitet direkte i systemet. Integrasjonen gjør det enkelt å gi kunder relevante fordeler, samtidig som åpner for mersalg og kryssalg basert på kundedata. Ved å utnytte kundeprofiler, kjøpshistorikk og interaksjoner, gjør Diller-plattformen det mulig for retailere å kjøre målrettede kampanjer, lansere relevante kampanjer og levere personlig kommunikasjon på tvers av kanaler – slik at de rette budskapene når de rette kundene, til rett tid.
“Vårt partnerskap med Diller handler om å hjelpe retailere med å skape mer meningsfulle forbindelser med kundene sine”, sier Sigurdur Ari Sigurjonsson, Vice President of Strategic Accounts hos LS Retail. “Ved å kombinere LS Centrals kraftige detaljhandelsplattform med Dillers avanserte lojalitetsfunksjoner gir vi detaljister muligheten til å levere mer personlige kundeopplevelser som driver både engasjement og vekst.”
Integrasjonen er tilgjengelig for alle detaljister som bruker LS Central som Software as a Service (SaaS) i land hvor Diller-plattformen selges og støttes. Den tilbys på ni språk, inkludert engelsk, norsk, tysk, spansk, fransk og flere andre.
“Vi er svært glade for å inngå samarbeid med LS Retail for å gjøre avansert kundelojalitet tilgjengelig for alle varehandlere – ikke bare store kjeder med dype lommer”, sier Jan Høgetveit, administrerende direktør i Diller. “Med integrasjonen mellom LS Central og Diller har retailere en kraftig, brukervennlig plattform tilgjengelig. Vi ser frem til de mange mulighetene samarbeidet vil åpne i fremtiden.”