Diller Customer Journey 2024 copyright_NO

Viktigheten av et lojalitetsprogram

Det er dyrt å få en kunde inn i butikken, med gjentatte kampanjer på Facebook, Instagram eller i andre markedskanaler som blir stadig dyrere og mer ineffektive.

Diller gir mulighet for enkel identifisering av kunde, innsamling av verdifull kunde- og kjøpsdata og personalisert, direkte kommunikasjon.

Når en kunde er identifisert, slipper butikkene å bruke penger hos Google, Facebook etc for å få samme kunde inn i butikken én gang til, fordi butikken nå har sin egen markedskanal gjennom Diller, med GDPR-samtykke til å ha relevant og kjøpsutløsende dialog med kundene sine.

Det er altfor dyrt å få nye kunder uten å ta vare på dem!

Sett opp din kundeklubb i dag!

Kontakt oss
"Alle mulige tredjepartskanaler blir mindre og mindre effektive, og vi ser at det er nødvendig fremover å eie dialogen med kunder. Jeg er ikke i tvil om at mye av veksten vår skyldes økt lojalitet fra medlemmer."

Kai Gulbrandsen

Adm.dir. i Princess-kjeden