Få et forsprang på kundelojaliteten med arbeidsflytene i Diller. Du kan bygge personalisert SMS-dialog med kundene dine fra det øyeblikket de registrerer seg som medlemmer uten at du løfter en finger. Vår automatisering er klare til bruk og inkluderer:
Én av de kraftigste funksjonene til automatisert markedsføring, er muligheten til å sette opp ulike betingelser som utløser spesifikke handlinger. Du kan sette opp automatiserte svar basert på kundeadferd, demografi eller andre data. Du kan for eksempel opprette en betingelse som sender en personlig tekstmelding til en kunde som har handlet for over et visst beløp og kjøper et spesifikt produkt.
Bruk av betingelser for medlemsnivåer er en fin måte å belønne og beholde dine lojale kunder på. Du kan for eksempel sette opp en betingelse som sender en tekstmelding med en spesiell rabattkode til kunder som har blitt oppgradert til gullmedlemsnivå. Eller du kan sette opp en betingelse som sender et spesialtilbud til kunder som har brukt en viss sum penger.
Øk engasjementet og hindre frafall ved å sende relevante belønninger og tilbud basert på både sanntids kjøpsadferd, historiske data og forventninger om fremtidig kjøp.
Du kan enkelt øke levetidsverdien for kundene dine og styrke relasjonen til nøkkelkunder ved å gi personlig tilpassede belønninger og tilbud som øker engasjementet.
Identifiser og tilpass dialogen mot nøkkelkunder raskt og enkelt med vårt visuelle verktøy. Dette krever ingen koding, slik at du kan sette opp segmenter på få minutter.
Diller har inngått et strategisk partnerskap med Link Mobility og integrerer MarketingPlatform i vår lojalitetsløsning. Dette gir selskaper med mer avanserte behov for automatisering en komplett fullskala-løsning for Enterprise.