Lojalitetskalkulatoren Diller

Husk at det koster det fem til ti ganger mer å få en ny kunde som å holde på den du har (Inc.com).

Gjennom kundeklubben sikrer du GDPR-samtykket fra kunden, slik at du kan kjøre kampanjer og aktiviteter som er relevante og interessante for kunden.

Da handler de oftere og mer – og effekten av dette kan du regne ut i kalkulatoren.

Nyhet: Lojalitetskalkulatoren

Vi har utviklet en kalkulator som gjør at du enkelt kan beregne hvilket potensial lojale kunder har for din bedrift. For hva betyr kundeklubb egentlig for økonomien?

Hva skjer når en kunde handler oftere og mer? For eksempel for 100 kroner mer og 2 ganger oftere løpet av ett år – eller er kunde i 6 måneder lengre? Med kalkulatoren regner du enkelt ut hva stamkunder kan bety i økt omsetning. Dette kaller vi Diller-effekten!



Sett opp din kundeklubb i dag!

Kontakt oss
"Vi ser at snittsalget og marginer er høyere til tross for at vi gir en 10% velkomstrabatt. Man tar jo gjerne med seg litt ekstra i handlevognen for å mest mulig ut av rabatten. Målet er at kundeklubben skal være prikken over i’en for kundene våre, slik at de ønsker å fortsette å handle hos oss."

Jon Grøteig Andersen

Markedssjef i PetXL

"Vi ser gode resultater av lojalitetsprogrammet. De umiddelbare tilbakemeldingene kommer fra ansatte i butikk, som merker at det kommer kunder inn i butikkene bare 5-10 minutter etter at vi sender ut en SMS."

Stine Handley

Administrasjonsleder i Fredrik & Louisa

"Jeg søkte rundt på nettet etter leverandører og fant Diller på den måten. De har alt jeg trenger i et lojalitetsprogram, og for meg var det en ekstra fordel at det er et norsk selskap."

Hans Hvinden

Daglig leder, Hageglede.no

"Vi har sett at det ikke bare er rabatter som tiltrekker seg kunder. For eksempel fungerer det bra når vi sender ut SMS om at nye produkter har kommet fra et av merkene våre. Da øker trafikken til butikken, siden medlemmene gjerne får tidlig produktinformasjon."

Martine Remsøy Romøren

Butikksjef, Annen Etage på Fornebu og Røa

"Den store fordelen med kundeklubben er at det blir enkelt å kommunisere med kundene. Vi ser uendelige muligheter med dette i fremtiden og ser frem til å bruke det mer."

Anders Johan Braaten

Daglig leder i butikkjeden Buster Hund og Katt

"Når kunder handler i butikken, spør vi dem om de vil bli medlemmer og fortelle dem at de får gavesjekker etter et visst forbruk, invitasjoner til arrangementer og andre fordeler. Ingen sier nei!"

Heidi Andersen

Butikksjef, Coco Skien