Butikkmagnet Diller lojalitet_banner

Diller proprietary illustration_copyright

Simon Sinek Inc. om kundelojalitet

Loyalty is not a program to be administered. Loyalty is a feeling.

There is a difference between repeat business and loyalty. Repeat business simply means that someone transacts with you multiple times. You likely offer them some sort of convenience – price, location, selection.

Loyalty is different. It’s a willingness to go out of one’s way to choose to do business with you. When we are loyal we are willing to suffer some sort of inconvenience to continue to do business with you.

Stephen Shedletzky, Simon Sinek Inc.
Artikkel fra april 2021 (LinkedIn)

Sett opp din kundeklubb i dag!

Kontakt oss
"Vi har sett at det ikke bare er rabatter som tiltrekker seg kunder. For eksempel fungerer det bra når vi sender ut SMS om at nye produkter har kommet fra et av merkene våre. Da øker trafikken til butikken, siden medlemmene gjerne får tidlig produktinformasjon."

Martine Remsøy Romøren

Butikksjef, Annen Etage på Fornebu og Røa

"Den store fordelen med kundeklubben er at det blir enkelt å kommunisere med kundene. Vi ser uendelige muligheter med dette i fremtiden og ser frem til å bruke det mer."

Anders Johan Braaten

Daglig leder i butikkjeden Buster Hund og Katt

"Takket være lojalitetsprogrammet er vi i stand til å betjene flere kunder på kortere tid og oppmuntre de beste kundene til å komme tilbake, igjen og igjen."

Jose Corado

Daglig leder for Cuba Life kaffebar

"Når kunder handler i butikken, spør vi dem om de vil bli medlemmer og fortelle dem at de får gavesjekker etter et visst forbruk, invitasjoner til arrangementer og andre fordeler. Ingen sier nei!"

Heidi Andersen

Butikksjef, Coco Skien

"Jeg søkte rundt på nettet etter leverandører og fant Diller på den måten. De har alt jeg trenger i et lojalitetsprogram, og for meg var det en ekstra fordel at det er et norsk selskap."

Hans Hvinden

Daglig leder, Hageglede.no