Diller_banner_lykkes med kundeklubb copyright all rights reserved

Hvordan ville regnestykket se ut for din bedrift?

 

Diller-effekten // selg oftere og mer

Lojalitetsplattformen Diller® hjelper små og mellomstore bedrifter til å øke sin konkurransekraft ved å få kundene til å handle oftere og mer. Men hva betyr egentlig dette i praksis? Hva betyr kundeklubb for økonomien?

Eksempel på hvor mye det lønner seg økonomisk å ha lojale kunder:

Regnestykke kundeklubb_lojalitet Diller

Ved å handle for 100 kr mer per gang, 1 gang ekstra per år og ved å være kunde 6 mnd lengre, kan en lojal kunde bidra med omsetningsøkning på 80%.

Les mer om fordelene ved kundeklubb.

3 måneders gratis onboarding

For å få mest mulig ut av kundeklubben så raskt som mulig, er det viktig å komme i gang på riktig måte. Diller byr på 3 måneders gratis onboarding, hvilket vil si at vi er tilgjengelige til å hjelpe deg med å få kundeklubben opp og stå på best mulig måte.

Kort fortalt følger vi deg på reisen de første månedene, helt til du og dine ansatte blir kjent med alle mulighetene som er til rådighet. På den måten blir kundeklubben lønnsom fra første dag.

Sett opp din kundeklubb i dag!

Kontakt oss
"Vi har sett at det ikke bare er rabatter som tiltrekker seg kunder. For eksempel fungerer det bra når vi sender ut SMS om at nye produkter har kommet fra et av merkene våre. Da øker trafikken til butikken, siden medlemmene gjerne får tidlig produktinformasjon."

Martine Remsøy Romøren

Butikksjef, Annen Etage på Fornebu og Røa

"Den store fordelen med kundeklubben er at det blir enkelt å kommunisere med kundene. Vi ser uendelige muligheter med dette i fremtiden og ser frem til å bruke det mer."

Anders Johan Braaten

Daglig leder i butikkjeden Buster Hund og Katt

"Takket være lojalitetsprogrammet er vi i stand til å betjene flere kunder på kortere tid og oppmuntre de beste kundene til å komme tilbake, igjen og igjen."

Jose Corado

Daglig leder for Cuba Life kaffebar

"Når kunder handler i butikken, spør vi dem om de vil bli medlemmer og fortelle dem at de får gavesjekker etter et visst forbruk, invitasjoner til arrangementer og andre fordeler. Ingen sier nei!"

Heidi Andersen

Butikksjef, Coco Skien